
Teslimat
ve
İade
Teslimat
Sipariş Hazırlık Süreci
Colorful Toys olarak, hafta içi saat 14:00’e kadar verilen siparişleriniz aynı gün, 14:00’ten sonra verilen siparişler ise ertesi iş günü işleme alınır. Hafta sonu ve resmi tatillerde verilen siparişler takip eden ilk iş günü içinde hazırlanır.
Kargo Firması
Tüm gönderilerimiz Yurtiçi Kargo ile yapılmaktadır. Siparişiniz kargoya verildikten sonra, sistemimize kayıtlı e-posta adresinize kargo takip bilgileri gönderilir.
Teslimat Süresi
-
İstanbul içi teslimatlar genellikle 1-2 iş günü
-
Diğer şehirler için 2-4 iş günü içerisinde teslimat sağlanır.
-
Yoğun dönemlerde (bayramlar, kampanya günleri vb.) bu süre kargo firmalarının operasyonuna bağlı olarak uzayabilir.
Kargo Ücreti
Belirli bir alışveriş tutarının altındaki siparişlerde sabit kargo ücreti uygulanır. Kargo ücretsiz kampanyaları ve limit bilgileri ana sayfada duyurulmaktadır.
Hasarlı Ürün Teslimatı
Kargonuzu teslim almadan önce mutlaka paketi kontrol ediniz. Ambalajda hasar varsa teslim almadan tutanak tutturunuz ve bizimle iletişime geçiniz. Aksi takdirde kargo kaynaklı hasarlardan sorumluluk kabul edilmemektedir.
İade ve İptal Prosedürü
Sipariş İptali
Henüz kargoya verilmemiş siparişlerinizi iptal etmek isterseniz, www.colorfultoys.com.tr üzerinden bize mesaj atarak ya da 0555 602 70 27 nolu telefon üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Kargoya teslim edilen siparişlerde iptal yapılamamakta, yalnızca iade süreci başlatılabilmektedir.
İade Koşulları
-
Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade talebinde bulunabilirsiniz.
-
İade edilecek ürünler, kullanılmamış, orijinal ambalajında ve eksiksiz şekilde olmalıdır.
İade Süreci
-
www.colorfultoys.com.tr adresi üzerinden mesaj yoluyla sipariş numaranızla birlikte iade talebinizi iletiniz.
-
Size verilecek iade kodu ile ürünü Yurtiçi Kargo üzerinden anlaşmalı adresimize gönderebilirsiniz.
-
Ürün bize ulaştıktan sonra 2-5 iş günü içerisinde ürün kontrolü sağlanır ve ücret iadeniz ödeme yaptığınız yöntemle gerçekleştirilir.
İade Kargo Ücreti
-
Ürün kusurlu ise kargo ücreti tarafımızdan karşılanır.
-
Diğer durumlarda (vazgeçme, beğenmeme gibi) kargo ücreti müşteriye aittir.